ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
Αγαπητοί φίλοι σας ενημερώνω για την έκδοση του καινούργιου βιβλίου μου το οποίο έχει τίτλο ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
Πρόκειται για ένα βιβλίο 30 χρόνων επαγγελματικής μου εμπειρίας ως καθηγητής θεμάτων Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και ως επαγγελματίας δημοσιοσχεσίτης και Σύμβουλος σε φορείς πολιτιστικών και επαγγελματικών σωματείων.
Εκτός από πρακτικά θέματα όπως είναι η σύνταξη ενός δελτίου τύπου, τα έγγραφα, οι επαγγελματικές επιστολές, οι ανακοινώσεις, οι γνωστοποιήσεις, η ορθή χρήση της γλώσσας και άλλα, το βιβλίο εμπεριέχει λεπτομέρειες των θεμάτων που άπτονται άμεσα και έμμεσα με τις Δημόσιες Σχέσεις όπως, πλήρη οδηγό γλώσσας σώματος και ενδυματολογικής συμπεριφοράς, ορολογία φιλοσοφικών εννοιών, λεξιλόγιο ορολογίας του Μάνατζμεντ και του Μάρκετινγκ καθώς και αναφορά των κοινωνικοπολιτικών κινημάτων, από το Κίνημα της Ειρήνης μέχρι το Φοιτητικό Κίνημα. Από το Κίνημα των Γυναικών μέχρι το Κίνημα των Αντιρρησιών Συνείδησης. Από το Κίνημα των Ομοφυλοφίλων μέχρι το Κίνημα της Επανελλήνισης. Λεπτομέρειες οι οποίες συναντώνται στην επικοινωνιακή καθημερινότητα του Υπευθύνου Δημοσίων Σχέσεων και που εκτιμάται ότι πρέπει να τις γνωρίζει εξ ου και η έκταση του βιβλίου φτάνει στις 830 σελίδες.
Το βιβλίο απευθύνεται επίσης:
α) Σε σπουδαστές και φοιτητές ανεξαρτήτως κατεύθυνσης σπουδών.
β) Σε όλες και όλους τους επαγγελματίες και επιχειρηματίες που, ανεξαρτήτως επιτηδεύματος και αντικειμένου επιχείρησης, πιστεύουν ότι οι Δημόσιες Σχέσεις είναι απαραίτητες για την προβολή τους, την αποδοχή των επαγγελματικών τους ενεργειών εκ μέρους του κοινού και, συνεπώς, τη διερεύνηση του κύκλου εργασιών τους.
γ) Σε εκείνες και εκείνους τους εκπαιδευόμενους που μου κάνουν την τιμή να με παρακολουθούν και να με αξιολογούν στις αίθουσες των σεμιναρίων, εφόσον έχει γίνει καθολική συνείδηση πλέον η αναγκαιότητα της «διά βίου εκπαίδευσης».
Επισημαίνεται και τονίζεται ιδιαιτέρως ότι πολλά εκ των θεμάτων που πραγματεύεται αυτό το βιβλίο είναι επινοήσεις πρωτίστως των Ελλήνων διανοητών προγόνων μας από την εποχή της προ χριστιανικής χρονολόγησης (π.χ.χ.), οι οποίες αντιγράφηκαν απ` τους ξένους επιστήμονες και επαναπροσφέρθηκαν στην σύγχρονη επιστημονική κοινότητα ως δικές τους… επινοήσεις…
Ενδεικτικά αναφέρω ότι η γνώση της γλώσσας του σώματος ήταν γνωστή στους Έλληνες απ` τον 1ο αιώνα προ χριστιανικής χρονολόγησης. Ο πρώτος που υπογράμμισε τη σημασία των ανθρωπίνων σχέσεων ήταν ο Πρωταγόρας. Ο πρώτος που διατύπωσε την θεωρία των ανθρωπίνων αναγκών ήταν ο Επίκουρος. Η προπαγάνδα ήταν γνωστή στους Έλληνες από το 800 π.χ.χ. Οι μελέτες περιπτώσεων (case studies), οι δημόσιες σχέσεις, η διαφήμιση, η δικαιοχρησία (franchise), η χρηματοδοτική μίσθωση (leasing) και πολλά άλλα θέματα τα οποία ο αναγνώστης θα συναντήσει αναλυτικά, ήταν πρωτίστως επινοήσεις των Ελλήνων προγόνων μας.
Προσδοκώντας στην συνέχιση της χρησιμότητας αυτού του συγγράμματος σε όσους ενδιαφέρονται επαγγελματικά ή και ακαδημαϊκά για την Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις εύχομαι καλή μελέτη.
Πρόκειται για ένα βιβλίο 30 χρόνων επαγγελματικής μου εμπειρίας ως καθηγητής θεμάτων Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και ως επαγγελματίας δημοσιοσχεσίτης και Σύμβουλος σε φορείς πολιτιστικών και επαγγελματικών σωματείων.
Εκτός από πρακτικά θέματα όπως είναι η σύνταξη ενός δελτίου τύπου, τα έγγραφα, οι επαγγελματικές επιστολές, οι ανακοινώσεις, οι γνωστοποιήσεις, η ορθή χρήση της γλώσσας και άλλα, το βιβλίο εμπεριέχει λεπτομέρειες των θεμάτων που άπτονται άμεσα και έμμεσα με τις Δημόσιες Σχέσεις όπως, πλήρη οδηγό γλώσσας σώματος και ενδυματολογικής συμπεριφοράς, ορολογία φιλοσοφικών εννοιών, λεξιλόγιο ορολογίας του Μάνατζμεντ και του Μάρκετινγκ καθώς και αναφορά των κοινωνικοπολιτικών κινημάτων, από το Κίνημα της Ειρήνης μέχρι το Φοιτητικό Κίνημα. Από το Κίνημα των Γυναικών μέχρι το Κίνημα των Αντιρρησιών Συνείδησης. Από το Κίνημα των Ομοφυλοφίλων μέχρι το Κίνημα της Επανελλήνισης. Λεπτομέρειες οι οποίες συναντώνται στην επικοινωνιακή καθημερινότητα του Υπευθύνου Δημοσίων Σχέσεων και που εκτιμάται ότι πρέπει να τις γνωρίζει εξ ου και η έκταση του βιβλίου φτάνει στις 830 σελίδες.
Το βιβλίο απευθύνεται επίσης:
α) Σε σπουδαστές και φοιτητές ανεξαρτήτως κατεύθυνσης σπουδών.
β) Σε όλες και όλους τους επαγγελματίες και επιχειρηματίες που, ανεξαρτήτως επιτηδεύματος και αντικειμένου επιχείρησης, πιστεύουν ότι οι Δημόσιες Σχέσεις είναι απαραίτητες για την προβολή τους, την αποδοχή των επαγγελματικών τους ενεργειών εκ μέρους του κοινού και, συνεπώς, τη διερεύνηση του κύκλου εργασιών τους.
γ) Σε εκείνες και εκείνους τους εκπαιδευόμενους που μου κάνουν την τιμή να με παρακολουθούν και να με αξιολογούν στις αίθουσες των σεμιναρίων, εφόσον έχει γίνει καθολική συνείδηση πλέον η αναγκαιότητα της «διά βίου εκπαίδευσης».
Επισημαίνεται και τονίζεται ιδιαιτέρως ότι πολλά εκ των θεμάτων που πραγματεύεται αυτό το βιβλίο είναι επινοήσεις πρωτίστως των Ελλήνων διανοητών προγόνων μας από την εποχή της προ χριστιανικής χρονολόγησης (π.χ.χ.), οι οποίες αντιγράφηκαν απ` τους ξένους επιστήμονες και επαναπροσφέρθηκαν στην σύγχρονη επιστημονική κοινότητα ως δικές τους… επινοήσεις…
Ενδεικτικά αναφέρω ότι η γνώση της γλώσσας του σώματος ήταν γνωστή στους Έλληνες απ` τον 1ο αιώνα προ χριστιανικής χρονολόγησης. Ο πρώτος που υπογράμμισε τη σημασία των ανθρωπίνων σχέσεων ήταν ο Πρωταγόρας. Ο πρώτος που διατύπωσε την θεωρία των ανθρωπίνων αναγκών ήταν ο Επίκουρος. Η προπαγάνδα ήταν γνωστή στους Έλληνες από το 800 π.χ.χ. Οι μελέτες περιπτώσεων (case studies), οι δημόσιες σχέσεις, η διαφήμιση, η δικαιοχρησία (franchise), η χρηματοδοτική μίσθωση (leasing) και πολλά άλλα θέματα τα οποία ο αναγνώστης θα συναντήσει αναλυτικά, ήταν πρωτίστως επινοήσεις των Ελλήνων προγόνων μας.
Προσδοκώντας στην συνέχιση της χρησιμότητας αυτού του συγγράμματος σε όσους ενδιαφέρονται επαγγελματικά ή και ακαδημαϊκά για την Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις εύχομαι καλή μελέτη.
Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης
Οικονομολόγος – Κοινωνιολόγος
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6977225644
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου